۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۲۲۱۳
فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل:

اردبیل| حذف نام شهدا از تابلوهای شهری ناشی از بی‌توجهی مسؤولان است

اردبیل| حذف نام شهدا از تابلوهای شهری ناشی از بی‌توجهی مسؤولان است
سردار بابازاده گفت: با انتقاد از حذف نام شهدا از تابلوها در برخی شهرها گفت: این کار ناشی از مظلومیت شهدا و بی‌توجهی مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جلیل بابازاده در همایش نکوداشت رزمندگان عاشورایی استان اردبیل اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس 220 هزار شهید تقدیم نظام شد و این به آن معنی است که برای هر میز مسئولیت 17 شهید تقدیم شده و باید مسئولان به این مهم توجه کرده و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان در دوران بعد از جنگ گفت:‌ ترورهای دهه 60 نمونه‌ای از این فتنه‌ها بود که به دنبال شکست دشمنان در عرصه جنگ نظامی دست به این کار زدند به طوری که روزانه 60 تا 70 نفر در خیابان‌ها، شهرها و روستاهای کشور توسط معاندان نظام به شهادت می‌رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر نیز دشمنی فتنه‌گران ادامه دارد و بصیرت ملت ایران خنثی‌کننده این توطئه‌هاست، افزود: باید با تاسی از شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس که با صداقت، مهربانی و فداکاری از خاک کشور دفاع جانانه‌ای کردند ما نیز در عرصه کنونی بر دشمنان پیروز شویم.

بابازاده با انتقاد از حذف نام شهدا از تابلوها در برخی شهرها این کار را ناشی از مظلومیت شهدا و بی‌توجهی مسئولان دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان به این حوزه توجه داشته و در کنار آن تلاش کنند تا مشکلات و مطالبات ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برآورده شود.

وی یکی از مشکلات ساده این قشر را مساله بیمه درمانی برشمرد و بیان کرد: اگر مسئولی این مشکل ساده را نتواندبرطرف کند باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کند چرا که خدمت به رزمندگان و جانبازان نباید جنبه تظاهر داشته باشد و باید به شکل عملی مورد توجه باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به قدرشناسی مردم استان اردبیل اظهار کرد: تشییع باشکوه شهید مدافع حرم علی آقایی و مداح گرانقدر اهل بیت(ع) محمدباقر منصوری در ماه‌های اخیر نشان از این قدرشناسی مردم است که بدون هیچ تبلیغی و در کوتاه‌ترین زمان حضوری پرشور در این مراسم داشتند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات